متن و ترجمه ترانه های آلبوم ۲۱ آدل

آدل در دومین آلبوم خود با نام ۲۱ که در سن ۲۱ سالگی تهیه کرد و در زمستان سال ۲۰۱۱ منتشر نمود، احساسات خود را در پی جدا شدن از معشوقش بازتاب می‌دهد.

آدل در حال نوشتن ترانه

آلبوم ۲۱ در جدول آلبوم‌های روز بیش از سی کشور «شماره‌ی یک» شد و به پرفروش‌ترین آلبوم سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ و یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های همه‌ی دوران بدل گردید. (سایر افتخارات حاصله از این اثر آنچنان زیادند که ترجیح دادم آنها را در این نوشته ذکر نکنم.)

آلبوم‌های زیادی از جدایی‌ها حکایت کردند، اما کمتر موردی توانسته مانند آلبوم ۲۱ آدل، احساس همزاد-پنداری را در دل اینهمه مخاطب از فرهنگ‌ها، ملیت‌ها، و زبان‌های گوناگون برانگیزد.

آدل نشسته در حیاط خانه

این شما و این: متن ترانه‌های آلبوم ۲۱ آدل همراه با ترجمه‌ی فارسی (پی دی اف)

10 Replies to “متن و ترجمه ترانه های آلبوم ۲۱ آدل”

  1. سلام سهیلا. آلبوم ۱۹ رو شروع نکردم. اگرچه نمی‌تونم قولی در مورد زمان انجامش بدم، حتماً این کار رو در نظر دارم. اگه اشکال نداره، ایمیل شما و دوستانی که در کامنت‌های صفحه‌ی آلبوم ۲۵، آلبوم ۱۹ رو خواستن رو توی یه لیست می‌ذارم تا وقتی ۱۹ منتشر شد با ارسال ایمیل به این لیست، خبرتون کنم.

  2. عالی بود دوستم
    آلبوم ۱۹ رو هم بی زحمت کار کنید. خییییییییییییییییلیییییییییییییییی ممنون
    تو بی نظیری

  3. ممنونم محمد عزیز. ۱۹ توی برنامه‌ام هست. مثل ۲۱ و ۲۵ قولی در مورد زمان انتشارش نمی‌دم، ولی خواهد اومد.

  4. متن زیر، پاسخ من به ایمیل یکی از مخاطبین گرامیه که کار روی آلبوم ۱۹ آدل و آثار انریکه رو خواستن. دیدم بد نیست برای شما هم پیست کنم:

    ترجمه‌ی ترانه‌های آلبوم ۱۹ بارها خواسته شده، و دوست داشتم انجام بدم. در نتیجه وعده‌هایی دادم. اما تاحالا نتونستم عملی کنم چون روند ترجمه‌ی کتابا مانع اختصاص وقت به این کار شده و بدیهیه به ناشر کتابا تعهد دارم. حتی نمی‌تونم در فواصل زمانی مرتب تو وبلاگ پست بذارم و از این بابت هم پیش خودم ناراحتم و هم پیش مخاطب، شرمنده.

    بنابراین، مدتیه تصمیم گرفتم قول و وعده به بازدیدکنندگان وبلاگ ندم. با اینحال، وعده‌ای که درباره‌ی آلبوم ۱۹ داده بودم رو اصلاً فراموش نکردم (اگرچه فعلاً نمی‌تونم به آلبومای انریکه یا سایر هنرمندا فکر کنم). در هر صورت، باید یه طوری کار روی وبلاگ رو تو برنامه‌ام بگنجونم تا به نظم و ترتیب سابق برگرده و امیدوارم در اون روز دوباره باهم مکاتبه کنیم.

    با اجازه‌ت، آدرس ایمیلت رو توی لیست درخواست‌کنندگان مشابه میذارم تا در صورت عملی شدن کار بالا، بهتون خبر بدم..

  5. درود بر تو. چشم. وقتی انجام شد، همه‌ی متقاضیان عزیز توی این صفحه و صفحه‌ی ۲۵ رو با میل خبر می‌کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *