متن و ترجمه ترانه های آلبوم ۲۵ آدل

سه آلبومی که آدل تاکنون منتشر کرده داستان زندگی عاطفی خود اوست. شاید همین صداقت و احساسی که در ترانه هایش از خود بر جای گذاشته در کنار صدای زیبایش، عامل اصلی محبوبیت جهانی آدل باشد.

در آلبوم های ۱۹، ۲۱، و ۲۵ می توان ردپایی از داستان رابطه ی عاطفی آدل را دنبال کرد که با فردی سال ها بزرگتر از خودش داشت. آلبوم ۲۵ او در پاییز سال ۲۰۱۵ منتشر شد که در آن خاطرات او از این ماجرا و تغییراتی را که گذر زمان در خودش و محبوبش داشته می توان مشاهده کرد.

اگر از علاقمندان آدل هستی و خواندن متون انگلیسی را در حد اولیه بلدی، بعید نیست دلت می خواسته به جای اینکه در اینترنت هر یک از ترانه های این آلبوم را بطور جداگانه پیدا کنی، متن کامل همه ی آنها را یکجا در یک فایل در کامپیوترت می داشتی تا هروقت دلت خواست با صدای گرم او همصدا شوی. خبر خوب برای آنهایی که ترجیح می‌دهند معنی فارسی آواز گرم این خانم انگلیسی را هم بدانند اینکه فایل زیر همراه است با ترجمه‌ی فارسی همه‌ی ترانه‌های آلبوم ۲۵.

دیدم ایده ی خوبی است که چنین مجموعه ای را در قالب یک فایل پی دی اف تهیه کنم و با تو سهیم شوم تا اگر دلت خواست با استفاده از لینک زیر آن را دانلود کنی:

متن همه‌ی ترانه‌های آلبوم ۲۵ آدل همراه با ترجمه‌ی فارسی (پی‌دی‌اف)

31 Replies to “متن و ترجمه ترانه های آلبوم ۲۵ آدل”

  1. واقعا ممنون هیچ سایتی فایل پیدی اف رو نذاشته
    ولی ایکاش متن ها ترجمه هم داشت

  2. مقاله‌ی بالا آپدیت شده، و حالا فایل پی‌دی‌اف همراه با ترجمه‌ی فارسیه.

  3. دمت گرم ..عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  4. آقا فوق العاده
    دمت گرم ینی ها
    خیلی هم زیبا و کامل
    کاش آلبوم ۱۹ هم ترجمشو میذاشتی

  5. ممنونم سید. در مورد ۱۹ هم مثل ۲۱ قولی نمی‌دم، ولی ایشالا اونم مثل ۲۱ انجام شه.

  6. سپاس از لطف و توجهت، و همینطور به‌خاطر کامنت شماره ۲۵ درباره‌ی آلبوم ۲۵. اما، درباره‌ی آلبوم ۱۹ هم در پاسخ به کامنت شماره‌ی ۱۹ توضیح دادم. بین مطالبی که پست می‌کنم فاصله‌ی زمانی زیادی افتاده، و شرمنده‌ی تو و سایر بازدیدکننده‌های گرامی هستم.

  7. از جانب خودم از زحمتی که کشیدید و آن را رایگان دراختیار عموم قراردادید بسیار متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *