حل مسائل بزرگ و محک زدن ایدههای تازه در عرض تنها پنج روز
خوانندگان یا کنجکاوان نسبت به این کتاب میتوانند علاوه بر استفاده از محتوای این صفحه، دربارهی موضوع کتاب نظر داده یا از مترجم آن سوال بپرسند.
ایدهای که در سر داریم، در جهان واقعی چه شکلی خواهد بود؟
رهبران و کارآفرینان هر روزه با پرسشهای بزرگی روبرو هستند: مهمترین نقطهای که تلاشها را باید آنجا متمرکز کرد چیست؟ ایدهای که در سر داریم، در جهان واقعی چه شکلی خواهد بود؟ چند جلسه و مباحثه لازم است تا بفهمیم راه حلمان راه حل درست است؟
اکنون برای پاسخ گفتن به این پرسشها روشی مطمئن وجود دارد: جهش. جیک نپ که یک طراح است، این فرایند پنج روزه را در گوگل خلق کرد. و جهش در همهی امور به کار برده شد، از جستجوی گوگل گرفته تا گوگل اکس. جیک به بریدن کوویتز و جان زراتسکی در گوگل ونچرز پیوست و این گروه سه نفره بیش از یکصد جهش با شرکتهای موبایل، بازرگانی الکترونیک، بهداشت، امور مالی و غیره برگزار کرد.
ايدههايی كه به مرحلهی اجرا رسيدند و موفق شدند، در جلسات
پرسروصدای طوفان فكری درست نشده بودند. ايدههای برتر از جای ديگری
میآمدند. اما از كجا؟
کتاب جهش، راهنماییست عملی برای پاسخگویی به پرسشهای مهم تجاری؛ کتابی برای تیمهای کوچک و بزرگ، از استارتآپهای کوچک گرفته تا شرکتهای دارای رتبهی فرچون-۱۰۰، از معلمین گرفته تا نهادهای غیر انتفاعی. این کتاب مناسب هر کسیست که با فرصت، مسئله، یا ایدهای روبروست و نیاز دارد که پاسخ را هماینک بدست آورد.
یک فرایند پنج روزهی منحصر به فرد برای حل مسائل دشوار، ارائه شده از سوی سه شریک تجاری در گوگل ونچرز، و به اثبات رسیده در بیش از صد شرکت.